Case Onze Hond Voorjaarswinactie

Waarom?

We creƫren meer brand awareness en laten de juiste doelgroep kennismaken met de producten en informeren ze erover. Ze kunnen de prijzen winnen door een vraag te beantwoorden over het product of merk. De deelnemer moet wat moeite doen om meer informatie te krijgen (link naar de website/webshop). Wat leidt tot meer kennis van het product en extra verkeer naar de website van de aanbieder. Door het logo van het merk vaak te gebruiken, creƫren we brand awareness.

Wat krijg je?

1 item in de nieuwsbrief (5500 abonnees) 1 algemene aankondiging van de Dierendagwinactie & 1 bericht specifiek gericht op de winactie van het merk op Facebook (19.500 volgers) en een interactieve banner en menu knop op de Onze Hond-website (51.000 bezoekers per maand) bekijk hier de mediakit.Ā 

Bereik nieuwsbrief, Facebook & website Onze Hond

Aantal clicks nieuwsbrief
0
Bereik op Facebook
1
Totaal aantal paginaweergaven
0
Aantal inzendingen deelnemers
0

Promotie Winactie

Dierendag popup banner
Algemene aankonding Facebookpost
Merkspecifieke facebook post
Webpagina dierendagactie