Case Onze Hond Dierendag

Waarom?

We creëren meer brand awareness en laten de juiste doelgroep kennismaken met de producten en informeren ze erover. Ze kunnen de prijzen winnen door een vraag te beantwoorden over het product of merk. De deelnemer moet wat moeite doen om meer informatie te krijgen (link naar de website/webshop). Wat leidt tot meer kennis van het product en extra verkeer naar de website van de aanbieder. Door het logo van het merk vaak te gebruiken, creëren we brand awareness.

Wat krijg je?

1x item in de nieuwsbrief (3,500 abonnees) 2 berichten op Facebook (15,300 volgers) en een interactieve banner en menu knop op de Onze Hond-website (20,000 bezoekers per maand) bekijk hier de mediakit

Bereik Dierendag

0
Aantal clicks nieuwsbrief
0
Aantal bereik op Facebook
0
Totaal aantal Views
0
Aantal inzendingen deelnemers

Promotie Dierendag

Homepage website
Facebookpost
Dierendagactie

De winkels zijn dicht, wat nu?

Neem een voordelig abonnement!

De lenteactie! Neem nu een 2-jarig abonnement en betaal €68,95,- in plaats van €112,-!

Een magazine vol prachtige hondenrassen, inspirerende artikelen, tips en meer.