Case Onze Hond Dierendag

Waarom?

We creƫren meer brand awareness en laten de juiste doelgroep kennismaken met de producten en informeren ze erover. Ze kunnen de prijzen winnen door een vraag te beantwoorden over het product of merk. De deelnemer moet wat moeite doen om meer informatie te krijgen (link naar de website/webshop). Wat leidt tot meer kennis van het product en extra verkeer naar de website van de aanbieder. Door het logo van het merk vaak te gebruiken, creƫren we brand awareness.

Wat krijg je?

1x item in de nieuwsbrief (3,500 abonnees) 2 berichten opĀ FacebookĀ (15,300 volgers) en een interactieve banner en menu knop op de Onze Hond-website (20,000 bezoekers per maand) bekijk hier deĀ mediakit.Ā 

Bereik Dierendag

Aantal clicks nieuwsbrief
0
Aantal bereik op Facebook
0
Totaal aantal Views
0
Aantal inzendingen deelnemers
0

Promotie Dierendag

Homepage website
Facebookpost
Dierendagactie